Alla inlägg under mars 2008

Av vem fan tror du? - 30 mars 2008 22:04


24:e jan för sådär ca 2 månader sen så satt man och bloggade lite:

Möter troligtvis final-laget (Beckers)

Visst fan gjorde vi det också idag. 19 var det final i ingatorp.

Hade lite problem med skjutsen ut så matchen kom igång kvart över.

Inget nytt när det gäller mästarna.

Som sagt... Vi vann och med en klar seger! 6-2

Vilken laginsats det var idag. Och ja själv i kassen som hade en sån där Härlig dag på jobbet, motade det mesta och t.o.m var på deras planhalva när Coxxe blev bentacklad av Deras målis. Hade man bara varit lite mer tänd så hade det sett ut ngt sånt här - ( klick )

Står la lite mer om matchen tro ja i smålandstidningen imorgon eller på tisdag.


Livet leker verkligen inte!


Kanna på!



Av vem fan tror du? - 21 mars 2008 14:35



The words you say I'll never listen to
Cause if I did I'd be just like you
Cause you're my enemy and soon you're gonna see
You gotta be yourself to be happy
Cause you're not, you're not


Fucked up visions in my head
I'm a fucked up kid is what they said
But at least I know all the things that I want
And it's all the things I got


Cause you're so quick to point the finger
You act like your shit don't linger
It feels good when you see someone else in a rut
It gives you confidence it makes you happy but
You're not, you're not


Fucked up visions in my head
I'm a fucked up kid is what they said
But at least I know all the things that I want
And it's all the things I got


Cause you act as if you see my way
But I know that you won't leave today
Cause change is what you fear the most
That the end is getting close
And the end is getting close
And the end is getting close


Fucked up visions in my head
I'm a fucked up kid is what they said
But at least I know all the things that I want
It's all the things I got

Fucked up visions in my head
I'm a fucked up kid is what they said
But at least I know all the things that I want
And it's all the things I got
And it's all the things I got
And it's all the things I got

Av vem fan tror du? - 3 mars 2008 14:40



Då är det snart dags att välja på dom där tre sakerna... Vad kan det bli?

EN flaska vodka gör nog problemet lättare 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards