Alla inlägg under augusti 2008

Av vem fan tror du? - 29 augusti 2008 14:58



Då har årets höjdpunkt kommit till stan. Stadsfesten har anlänt!

2 dagar i dimman med hög volym av en massa artister.. 60 st om jag inte minns helt fel? Själv laddar man upp med låten - Do or Die med dropkick. Kommer ju en massa pack från Nässjö, Vetlanda & Jönköping så är la bäst att ladda upp till låtar/härliga you tube klipp. COME ON WANKERS! FIGHT!  

Annars har det inte hänt mycket fan idag. Morsan bjöd på mat ( TACK! )

Fick även död på två tuffa getingar under tiden man satt å fördrev tiden där borta. Nu är det mariestads ölen som avgör hur kvällen går.


Härligt med "shuffle" på winampen. Från 08 ner till rena rama 80-talet!

Men all respekt till - Dropkick Murphys - The Dirty Glas! Oi Oi Oi ! ! !


All heder till värdergudarna också, för det slår ju aldrig fel..! Ge mig sol för fan. Visst.. "bara det inte regnar" Här kör vi med T-shirt och tvättade jeans!


UP YOURS GOD!


Kanna på!



Av vem fan tror du? - 25 augusti 2008 11:42



Om nån undrar så har jag inte gått och dött. Har bara inte orkat sätta mig och blogga på ett tag. Om ja nu hade bloggat så hade det inte varit mycket att läsa iaf. Fest fest och åter fest hade det varit på schemat.


Skön inledning i premier league för Newcastle. 1-1 mot Man Utd &

1-0 vinst mot Bolton. Tror inte jag gör samma vad som jag gjorde förra säsongen mot Boris. Men vi lär komma  bättre än förra säsongen vill jag lova! 


Helgen som har varit gick snabbt och till slut drog man på sig en liten skada på det också. Bruzaholm 13:45 - GOKART! För det första måste jag bara säga att det var himla skoj! Fan inte kört lådbil sen man var på skara med familjen. Körde 3 st heat och 6 bilar var vi på banan. Förbättrade mig i varje heat och bästa tiden under dessa 24 minutrar blev - 32,895! Försök att slå det era wankers! Dö som man var efter gokarten hoppade man in i bilen och begav sig hem till stan för en dusch och lite mat. Sen var det öl på menyn hela kvällen. 5 st stjärnor från bruket blev vi och hade lika kul för det. Efter ett fåtal öl så skulle man börja bryta arm. Inte nån vidare bra idé. Högg ju till som fan i högern. Visste direkt att imon när jag vaknar kommer man vara rätt så svullen och ha ont i handleden. Och så var fallet också. Var ju bara å ringa till akuten å säga hur läget var. 2h´s sittande kom beskedet - Stukning. Smällar man få ta. Skönt med en veckas uppehåll från jobb/gym. NOT! Annars har det varit en bra helg med en hel del mys.


Få la ta nån knäckemacka nu och börja vakna till liv.

Och så blir det att hämta sin gratis biljett till stadsfesten också.



Kanna på!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards