Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av vem fan tror du? - 3 oktober 2008 16:09


Verkar som dom gamla goa IT/Media tiderna är tillbaka. Inte helt och hållet men man har fått erbjudande om att tanka ner U.T och få skitan spräckt
av Henke. Säger bara - Freeeeeeefrag! Är det nån som ska få "monster kill" så är det jag själv.

Annars så har det varit som vanligt - lyssnat på p3 och trallat i bås 8.
Var nån intervju under veckan med en artists  som inte hade där och göra men hade en rätt sjyst kommentar om hur han kände när han spelade in/uppträde. Inget som småbarn ska läsa/höra - spelar med k*ken. 

Härligt att berätta öppet om hur man känner sig när man spelar på scen.

Kanske inte är så många nissar som lyssnar på p3?

Över till k*k händelse 2. Som hände, hör och häpna, på bruket.

Tyckte det började samlas lite folk utanför mitt bås. Då skulle dom fula sig med våran egen gyllenbruna kompis Yohannis. Snubben förberedde sig som sagt. Drog ner byxorna och kalsingarna och öppnade draperiet in till bås 2.

"It´s Johnny!"-stilen. Själv såg jag inte minen på killen men den måtte varit rätt chockande. Nu är iaf veckan över och nya upptåg väntar kanske nästa veckan på såpan "Bruket".


Så tar vi ett sista kapitel under gokart. Jocke, svaret är Nej. Du kommer inte att slå mig. Och en tid som 00:33:194? Hade jag fått gissa så skulle det varit 01:33:194. Med lika hög klass som städkärringen på jobbet så höjs du inte i mina aktier.


...Love


Kanna på!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards