Alla inlägg den 12 november 2008

Av vem fan tror du? - 12 november 2008 20:57



Då var resan över för mig på bruket då. Inte just idag men den 11é Januari så blir det inget mer slipande för mig inte. 

Kändes ungefär som när fångarna tar sina sista steg mot avrättningen.

" dead man walking " Alla visste vad som gällde när jag gick med tunga steg med Ted i gången. Och det första man få höra när man satt sig ner av Kent -  " Bensa du vet ju att vi ska skicka hem lite folk och DU är en av dom"

( NÄHÄ?! Vad fan gör jag annars inne på detta rum med 3 st andra chefer? Kafferast? ). Härligt motiverad man är om dagarna på jobbet. Nog snackat om en sån här liten sak. Världens fulaste hund har dött. En enögd kinesisk nakenhund med tre ben ( come again? ) blev hela 9 år. Respekt!


-


Efter timmars  av kastande och städande blev det hela 6 stycken stora jävla plastsäckar. Inte allt på en gång men under 2 besök av lilla mamma och "clintan" så ser det rätt okej ut i garderoberna. Apropå stjärntecken så läste jag mitt idag iaf. Att jag skulle får mycket gjort men det skulle inte synas. Stämmer in rätt bra tycker jag.



Puss puss älskling...


Kanna på!








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards