Alla inlägg den 13 december 2008

Av vem fan tror du? - 13 december 2008 13:44



Kan ju börja som alla andra och köra med att nu var det att tag sen man var här och skrev bla bla bla..  Var två veckor sen senast och under den tiden har man fyllt år, varit och julhandlat och gaddat sig.


December månad är som alla andra månader? Inte precis. Ett himla ståhej med paket och julklappar, blask och snö, lucia och tomten och sist men mest hatad - Kalle Fucking Anka på svt vid 15 snåret. Senaste åren har man varit på kaffe och kaka hos farmor. Kittla dödsskönt i kistan döööööh! Så det blir samma visa i år igen. Sen är man bortbjudna vid halv sex till min morbror P.G men dom ska bort vid halv sju, sju så det tackar jag satan för. Efter det blir sista hållplatsen hos min älskling. Kan bara se på det så här - En bra start på dagen men en helt underbar avslutning på julafton.


Var bara tre veckor sen senast men nu var man i nässjö igen. Var hur nära som helst att avboka tiden på morgonen. Suttit nästan i 3 veckor och försökt tänka ut något motiv utan resultat. Men timmen innan man åkte så dök det upp. Japanskt skulle det bli och så blev det. En bra start blev det på motivet få ja säga. Bilder och sånt har jag inte tid med att lägga upp så vill du se resultaten så få du komma hit. Surt att behöva vänta 3,5 månad till nästa sittning. Men som jag ser det så har jag 6 sittningar kvar innan sommarn så nån hud ska det inte vara kvar.


Nu blir det och dona lite sen mat och öl.


Puss puss älskling..!


Kanna på!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards