Alla inlägg den 8 februari 2008

Av vem fan tror du? - 8 februari 2008 17:56



Då var resan över för denna veckan i helvetet. Blev 5 dagar mellan 05-14.

Har du inte spenderat ett par dagar själv i det röda landet så ska jag förklara det med ett par ord. Du har själv chansen att välja väckningslåt ( jag rekomenderar att inte ta nån jävla fågelkvittrande sång ) Hur som helst vaknar du vid 03:45 och vet inte om du är död eller levande, för det känns som du har blundat och skulle bara titta till klockan. Vilket fall som helst öppnar kylskåpet och försöker hitta något ätbart, svänger förbi sängen halvnaken för å hämta upp täcket ( minus grader här på krusa, värme tack E-bostäder? ) Dra igång tv´n med vad du hittar på soffbordet. Och vad är det första liv du ser? Förutom kriget mellan flugorna på diskbänken. Macg(a)yver! Illa kvickt äter man upp frukosten och begär sig till tandfen och ser glad ut. Nu är kl 04:00 och har ca 20min hangtime. Ner under täcket och fortsätter glo på den intressanta tv´n. 04:25 lämnar man boet för en varm bil som tar en till helvetet. Stämplar in vid 04:50 och ser fortfarande inget efter chocken ( ni vet vem jag snackar om - macgay) Försöker pimpla lite skönt brygg kaffe innan maskinerna sätts igång. Trots inställning till jobbet så sätts dessa på http://www.esska-teknik.se/cgi-bin/iboshop.cgi?showd1480!0,

190935967074710,15305010 P3 är det första som åker på. Vidare ljud är det inte för allt skit som pågår inne i renseriet ( och DÅ menar jag helvetet) Men men 9h senare stämplar man ut och då ser man ljuset för första gången på dagen. Gotta love it! Och vet du inte vad jag gör där ute ( nere ) så fråga inte! Men vad gör det? Nu är måndagen avklarad tänker du och har bara 4 dagar kvar. The same shit everyday, over and over. Känns som filmen "Naken".


Kanna på!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards