Alla inlägg den 18 maj 2008

Av vem fan tror du? - 18 maj 2008 13:03



Ge mig ett G, ge mig ett Ö, ge mig ett S, ge mig ett S, ge mig ett E!

Vad blir det?! G-Ö-S-S-E-!
Som ni hör så var det lite fest på krusa igen.. ( ovanligt? )
Kungen Gösse blev bjuden och vilken hjälte. Drog vitsar och historier på löpande band. Skönt tugg i gubben.  Emili & Cia från Norrköping  satte sig i bilen och  tog en  roadtrip ner till trästaden.  Första dom gjorde när dom kom till stan var att inviga Via Venettoooooo! Festen drog igång vid halv fem snåret på innestället i eksjö ( la´krusa ) Klockan tickade på och vid kvart i tio satte sig fem stycken redlösa grottfolk i gudfaderns bil och resan till nässjö kunde börja. Stannde till vid bryggeriet i 30 min men var det folk? O no! Blev och gå över gatan till högland och festa upp sina pengar ist.

Och då menar ja verkligen att Festa Upp Sina $$$! 


Ingen nyhet att helgerna går snabbt?! Tokigt nog så är det söndag och hunnit tittat upp internetbanken för hur stora förluster man har gjort under helgens gång. Sätter 9/10 av pengaslöseri på en kväll.


Andra nyheten är att det är öppet hus i Bruzaholms Bruk på lördag!

OYEAH! Jobb, jobb, jobb, jobb, ledig,  och öppet hus = jobb.

Kan ju redan nu boka in fest på lördagen 24é maj. För inte tänker jag jobba sönder mig en hel vecka utan att får njuta av ett gäng kalla öl!


Nä, nu blir det en giftpinne och slänga upp bena på soffan och gråta över att det är söndag!



Kanna på!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards