Alla inlägg den 1 juni 2008

Av vem fan tror du? - 1 juni 2008 14:00



Tjock tjock dimma mellan 15:00 i fredags till 04:00 inatt.

Spelat två raka bortamatcher i nässjö i helgen. Och festerna hamnar under -

Total Tok Fylla. Fredan började med ett par bärs på krusa. Buss321 tog oss till Nässjö station där vi blev uppplockade av Madde. Tog dom sista ölen hos henne och därmed var vi på väg ner till ÖL-tältet i stan.

Freeloadern Micke "dunga" Andersson klarade av med att bli dragen igen på inga pengar. Only him! Jaja.. Blev Bryggriet som fick avsluta fredags kvällen.

Gudfadern himself körde oss hem. Borde dragit upp mobilen och filmat var som hände på resan hem. Mitt emellan nässjö och eksjö blev han inte allt för glad på Micke. Drog ett litet strypgrepp på han. Hade han suttit själv med Papi så hade det var ett nackskott och vi hade inte sett Micke mer i livet. Men men så avslutade jag min första match.


Match 2, 12 tiden. Knäppte min första öl efter har ätit 1/4 kebabtallrik.

Traskade ner till Intersport och köpte en fotboll och drog ner till präststängen och spelade lite fotboll med ett flak varma öl.

Var lite beachhandboll där också. Drog en titt på det men var mer lockande med fotboll och öl. Ölen tog slut hastigt och fort. Men klockan gick nog ett snäpp snabbare för den hade tickat in på halv 6 och det var dags att planera vart matchen skulle spelas. Kom fram att jag själv skulle dra till nässjö och festa. Resten av anfallarna tog det lugnt eller körde på hotellet i stan. Slog en pling till Papi och chansade på att han skulle ställa upp. Inga problem från hans sida. 21 tiden lämnade man eksjö för att spendera upp sina sista pengar från löningen. ( HELT tokigt! 1 juni idag va? Och pengarna är redan slut ) Kortet gick varmt igår. Bjöd på 6or som aldrig för. Tog en titt på högland också. Var la ungefär 10 meter kö utanför hotellet ställde mig längst fram och ingen klagade som jag kommer ihåg.

Tokigt nog ca 14h senare så var det slut på öldrickandet och man skulle hitta skjuts hem. Började gå igenom telefonlista efter nån chaufför.

Blev bara en utväg - taxi! Rätt skönt att spelat 2 st bortamatcher i rad. Men inget slår när man vaknar upp på hemmaplan och vet att det är söndag! 



Kanna på!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards