Alla inlägg den 22 februari 2009

Av vem fan tror du? - 22 februari 2009 19:22



Ca 30min efter matchen så sitter man och glor på gamla avsnitt av Miami INK

som inte är något vidare underhållande. Istället kan man ju snacka lite om matchen mellan Newcastle - Everton. Avspark och inlagd snus vid 17 snåret. Nufc hade rätt mycket boll till min förvåning med alla skador som dom nu har ( Leder skadelistan i PL ). Men när man missar öppet mål "fri med målvakten" så är man inte värd att vara med i elvan. Har inte med dansken nästa match, tack! Men sen tog sagan slut om tre poäng i 44min. Härliga röda kortet vispar domaren upp, efter ett jämnfota hopp av Nolan på nån stackare i neverton. Håller med kommentatorn då när han brister ut och nästan skriker - Idiot tackling. Vanlig glidtackling hade räckt för att stoppa bananbåten. Och som vanligt kommer fyra runda grisar med bår in och står och kollar om han behöver hjälp. Som många gånger förr klarar snubben att ta sig ut för egen maskin... nästa. Så andra halvlek gick åt att försvara sig och för min egen del tänka ut något att äta. Dom höll tätt och fick med sig en poäng ( borde varit 3 poäng till oss *hata mmhum dansken humhmm ) och jag fick lite mat i mig.



¡ FSF !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards