Alla inlägg den 2 mars 2009

Av vem fan tror du? - 2 mars 2009 13:39




 

Inte första gången man har försökt att sluta med giftpinnarna men i lördags vid halv tolv hade vi ett gäng pinnar kvar i våra paket, drog upp varsin cigg och resten spolades under varmt vatten. Timmen senare gick vi ut till köket och tände cigaretterna och tog våra sista bloss under min kassa fläkt. Känns rätt okej utan skiten har ju ändå en härlig börda kvar och det är snusen. Men alla mina minnen med extra långa prince. Ciggen till morgonvaknandet, ciggen efter frukost, ciggen efter lunch, ciggen till den kalla ölen, ciggen till en stor kopp kaffe, ciggen efter en batman, ciggen den där ciggen ja. Få se det positiva i det, sparar in lite cash och min livslängd med något år.


Ny månad, nya härliga dagar hemma i lägenheten. Börjar bli rätt less på Mario kart nu. Dags för ny spelkonsol känner jag.


Slutspelet drar igång snart och det blir.. Vet inte hur det blir. Alla lag har lirat jämt i år så kvittar nog vem man möter. En sak vet jag säkert, att Hv kommer att behöva vinna i sudden om det nu dyker upp under nån match. Ser fan inte ljust ut. 20 av 55 matcher gick till övertid. 4 av dom 20 matcherna vann vi. Och att försvara guldet från förra året blir inte lätt!



Puss älskling!


¡ FSF !





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards