Alla inlägg den 24 januari 2008

Av vem fan tror du? - 24 januari 2008 18:00



Tråkigt (menar roligt faktiskt) men sant så finns det än i dag människor (i detta fall efterblivna) som inte har koll på vart saker o ting ligger.

"Dom borde lämna tillbaks Skåne till Danmark" - "Vart ligger Skåne?"

Har varit nära döden ett par gånger när man har vaknat på en skön söndag (jämna veckor!) och kämpat för sitt liv bara för att överleva duschen.

Men hjärtat upphörde för ett par kalla sekunder. ÖH? EH? Vet du inte vad Skåne ligger??! Sekunden efter så var det snack om mjölk. Vilket fall som helst så vet jag inte om personen i frågan skulle rädda sig själv från nackskottet eller bara vara lika dum igen. "Kommer det mjölk från kossan?".


Har match på söndag efter 14 dagars vila. Möter troligtvis final-laget (Beckers) Verkar vara rätt svårt motstånd. Har ju en goalkeeper som har eller står i innebandy. Och så har dom Hall på topp som skjuter snabbare än Lucky fucking Luke. Nöjd med mig själv om jag inte släpper in mer än tvåsiffrigt.


Bollywood-stjärna, Heath Ledger har tagit sitt liv (i förgår? jaja..)

Varit snack om överdoser av sömntabletter och knark. Men själv har jag listat ut varför han tog sitt liv. Ni vet la att nya Batman rullen dyker upp snart på duken. Snubben som kolade, spelar jokern. Och nu vet ni varför han inte finns kvar i livet. Man gör säkert många misstag i livet men och gå med på att spela en karaktär i batman?! Han tog beslutet och gick mot ljuset innan det var premiär.


Brynäs - HV71 om 60 min. OMBYTE!


Sist men inte tråkigast så ger jag er ett skönt skratt.

http://www.sjukast.info/player/?4530



Kanna på!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards