Alla inlägg den 13 januari 2009

Av vem fan tror du? - 13 januari 2009 13:44


Det är inte en gång och det är inte två gånger det vet jag helt säkert. Så hur många gånger har man traskat ner till arbetsförmedlingen med en pinne i käften? Tvåsiffrigt? Så illa hamnar jag inte på listan. Börjar la närmar sig stamkunds nivå med förmåner i viss klass. Själva inskrivningen tog inte mer än 5 minuter. Fick en mapp med en massa onödiga, ja vad det nu var för något. Skulle ner på sånt där instruktionsdag för att lära sig deras hemsida ( ? ) Hur svår kan den vara?!

[ söka jobb ] / [ platsbanken ] sen har du det serverat.


Hade ett annat möte nån timme efter AMS. Med min jobbcoach på ABF. En kaffe blev man bjuden på när man dök upp. Kall-snack ( Skit-snack ) blev det i en hel timme. Kom la inte fram till något precis mer än det man redan visste. Om man sammanfattar sin första arbetslösa dag så fick man lite gjort. Och nu är man redan inne på sin andra dag. Och vad gör man?

Har diskat på förmiddan och nu har tvätten trätt i kraft. Känner sig som en jugoslavisk nerknarkad hemhjälp fast det är min egen skit jag donar med.


SÄLJES: 42" Panasonic plasma. Måste bli av med skräpet.


Love u!


Kanna på!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards