Alla inlägg den 31 januari 2009

Av vem fan tror du? - 31 januari 2009 13:53



Var la inte den bästa planeringen av inköp denna månaden när man fick halverad lön och ingen semesterlön, men nu har man ett Game cube med Mario kart: double dash! ( 2 dosor har man redan men vill gärna ha 2 till ) Har blivit nån timmes spel på det nu. Fick även med mig Tony fucking Hawk´s underground 2. Var la ca 4års sen man lirade skatespel men så himla mycket hade man inte tappat. Doserna har inte samma klass som ps2án precis. Men det rullar på fint.


{filmhörnan} Tjejen och jag tog och tittade på "Cass" häromdagen. Skulle man sätta ett betyg på huligan filmen så få det bli en stark 8. Skulle filmen nå tvåsiffrigt på denna skalan så hade det fått vara med våld/alkohol. Punkt slut!


Veckovild heter det va?  Igår trodde jag det var måndag men kom på snabbt efter att helgen var kommen. Konstigt nog så trodde jag det var fredag när jag vaknade idag. Ehh? Kollat upp det där nu o nu vet jag att det är lördag och det blir en bit mat ute med tjejen när hon kommer hem efter jobbet på det nya stället vad det nu hette, greken få det hamna under.


Love you...


Kanna på!



 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards